Skip Navigation or Skip to Content

Booking support

Rejser bliver håndteret af vores amerikanske bookingparter travel.win

Vær venligst opmærksom på, vores samarbejdspartner svarer på engelsk.

Hvis du ønsker at tale med en Travel-repræsentant, er du velkommen til at ringe til os!

Hvis du er i Danmark, ring venligst til dette supportnummer: +45 38487105

Når du ringer uden for Danmark, men stadig i Storbritannien, bedes du ringe til supportnummet: +44 345 6086386

Vi er klar til at hjælpe 24 timer i døgnet alle ugens dage.

Jeg har ikke modtaget min bekræftelsesmail

Prøv venligst følgende:

1. Tjek din spam-mappe i din indbakke for at se, om din bekræftelsesmail med bookingen ligger her.

2. Hvis du har dit Rejse-ID, kan du klikke på Mine bookinger øverst til højre og:

  • Indtaste dit Rejse-ID
  • Indtaste efternavnet på hotelreservationen
  • Du har også her mulighed for at sende din hotelreservationsbekræftelse e-mail til den e-mail-adresse, du angav ved købet, eller til en anden e-mail.

3. Hvis du ikke har dit rejse-id eller stadig ikke kan finde din reservation, bedes du kontakte os, booking support, på telefon:

Hvis du er i Danmark, ring venligst til dette supportnummer: +45 38487105

Når du ringer uden for Danmark, men stadig i Storbritannien, bedes du ringe til supportnummet: +44 345 6086386

Bemærk: Når du booker dit hotelværelse, skal du altid bekræfte din e-mail under bookingen. Det er denne e-mail, vi sender din bookingbekræftelse til i første omgang.

Jeg ønsker at ændre eller afbestille min reservation

Ring venligst til booking support på dette nummer:

Hvis du er i Danmark, ring venligst til dette supportnummer: +45 38487105

Når du ringer uden for Danmark, men stadig i Storbritannien, bedes du ringe til supportnummet: +44 345 6086386

Nummeret kan du også finde på den bookingbekræftelsesmail, som du modtog, da du bookede dit hotel.

Derudover kan du se hotellets afbestillingspolitik i den samme e-mail – f.eks. ift. tilbagebetalinger for en reservation og/eller eventuelle afbestillingsgebyrer, der måtte være gældende. Afbestillingspolitikken fremgår tydeligt ift. den enkelte aftale med hotellet. For nogle aflysninger kan et ikke-refunderbart beløb på 35,00 USD pr. værelsesreservationsservice opkræves, og det vil fremgå af afbestillingspolitikken for din hotelreservation.

Hvordan får jeg min tilbagebetaling, når jeg har afbestilt et hotel?

Din tilbagebetaling vil være på det totale beløb, du har betalt, minus eventuelle afbestillingsgebyrer jf. det enkelte hotels afbestillingspolitik samt vores generelle afbestillingspolitik, der kan findes anført nederst i din bookingbekræftelsesmail.

Tilbagebetalingen vil blive overført til det betalingskort, du benyttede til betaling, inden for 3-7 arbejdsdage.